Friday, November 11, 2011

BODOH

sedang aku menelaah facebook,,

ada awek kiut add gua

gua tak suka dengan semena menanya tros approove

bukan cara gua

gua selidik dia asal mana belajar mana semua background dia

ouh budak budak sekolah

mutual friend pon baru 3 orang

jadah apa add aku mesti random je add orang

nak berlagak ngan mmbe mmbe sekolah fren sapa paling ramai

da puas kutuk kat info,,klik kat photo

ouh mmg true budak sekolah,,gmba tgn peace berbaju sekolah

ok bosan takde nilai artistik dan estetik

tgk balek info ada blog tak

ok fain takde

tgk wall

oouuhhhh tak hide walll

dan tiba tiba gua yg seeloknye meniarap tadi

tros berlari setempat selama 3 minit sambil ternganga

gua terjumpa satu perkara yang amat senggama minda

sangat sangat senggama minda

otak aku tidak dapat menelan apa yang aku baca,,,

nak bace?

jangan salahkan aku kalau tercirit sendiri

Nak jahat biar jahat terus,nak bqek, biar bqek terus! btol?




bahasa apakah ini




macam mana nak sebut gabungan huruf B dan Q itu,,,sangat rare!




sangat menyenggama minda!




baeklah ,,gua nak sambung bace 9gag,,bai bai,,


salam

No comments: