Monday, July 4, 2011

BODOH AYAM 3

alkisah ,,,ada seorang orang ni nama dia ali,,duduk di kampung,,,sungguh terpencil,,,terlepas dari urbanization,,dia ada seorang kawan bernama abu yang duduk nye di kawasan bandar,,ali teringin sangat menjejak kan kaki ke bandar,,lalu ali mengajak abu supaya membawanye ke bandar,,pelbagai insiden aneh telah berlaku antara mereka

KISAH 1
ali ;bu aku nak pegi jamban lah
abu ;ha pergilah aku tunggu kat sinie
 setelah empat belas minit ali keluar dengan muka tidak berpuas hati

ali ;bu aku pelik lah tandas duduk kat bandar ni kecik sial susah aku nak berak
abu ;kecik sangat ke?
ali ;dah la kecik takda hos nak basuh berak,,tisu pon tak ada,,open air pulak tu
abu ;kau bia betol tandas tak ada pintu open air je,,tunjuk kat aku..
ali ;ni ha tandas nye,,tak bole flush lagi

kelihatan buih buih di mulut abu mula kuar akibat sawan secara tiba tiba

p/s;rupa rupanya ali berak di tempat kencing berdiri

KISAH 2

abu membawa sungguh hebat dengan lagaknya seperti sang rossi,,ali sangat takut lalu ali cakap kat abu yang dia nak bawak moto supaya lebih selamat,,lalu ali melihat meter minyak hampir merah,,

ali ;bu kita benti kat stesen minyak dulu lah nak isi minyak lah
abu ;tak paya lah cakap,,kan kau yang bawak motor bukan aku
ali ;kita ni nak benti kat kiri ke kat kanan,,,ha lagi satu,,,tank minyak moto ni kat kiri ke kanan ha?aku tak tau
 abu dengan secara tiba jatuh pengsan akibat pendarahan dalaman otak yang melampau

p/s,,jadi orang jangan bebal macam ni kbai

1 comment:

mari sama-sama gila! said...

Harun bersuara
bodohnye kau ek jangan amek degree laa...