Tuesday, July 12, 2011

hatiku berkecai!

terus berkecai hati aku bila aku dengar satu berita yg menghampakan aku..haishhhhhhhh..
kekasih hati kene rampas dengan org lain,,,,panasss je kan hati aku...nasib baik skizo zakri ni die perihatin dengan perasaan aku..die yg memberikan khabar berita mengenai kekasih aku mempunyai hubungan dengan lelaki lain..dari mana dia dpt tau tu aku tak pasti,tp aku percayakan kata2 dia sbb sblum ni mmg aku ada dengar ura-ura hubungan die dgn lelaki tu...aku dengar siap ngantar kekasih aku pergi main tennis...pehhhhhhhhh.....agak panas lah mendengarnye...hati siapa tak sakit bro klau kekasih hati senang2 je kene rembat dengan org lain...untuk mr. Yusry terima kasih sbb berjaya mencuri hati kekasih aku..sume au nk kan...dulu dah dengan Erra sekarang kekasih aku pulak kan kau sebat?

untuk kekasih si yg bernama kekasih..i nk mntak lu jelas kan kat i bie..
kenapa you buat mcm ni kat I??
tak cukup bahagia ke you hdup ngn i selame ni???
tolong lah bie...i nk you explain.,,..
apa lagi yg you nk i buat lagi untuk gembira kan hat you??
you sorang je bie kekasih yg i sayang..tolong lah faham I, mmg kadang2 i busy bie..tp tu sume demi masa depan kite...and i pun ada kerjaya i bie..
tak pe bie..i redha dengan kputusan yg you buat..siapalah i nk halang kputusan you..kalau you rasa die yg lebih baik untuk you, go on lah., i akan selalu mendoakan kebahagian you, tp satu je i nk you tau yg i akan sayangkan you sampai bila2 bie..itu janji i pada you bie..

inilah kekasih yg selalu bertakhta di hati aku,,,,

ni gambar you bie mase kita pergi holiday dekat hong kong disneyland
i akan igt kenangan kita sewaktu bersama bie, mase kite pergi holiday sama2..makan tutti frutti, masa kita mula2 berkenalan. mase i mula2 nk usha you..itu sume akan kekal dalam ingatan i samai bila2 bie...LOVE U SO MUCH MY LISA SURIHANI! smoga u bahagia disamping org yg tersayang.,,....

p/s sedih =(

4 comments:

kerolafiq said...

HAHA weh bukan yusry yg rampas dia. aku la org tu sebenarnya.. sory laa

bie? ceh. godaila! hahaha

mari sama-sama gila! said...

zakri cakap
hahaha jangan perasan lah choi!

acadbobo said...

kalaw u nak tw..u abiskan tuutti fruity tu..sikit pon x bg i tw..sampai aty..bency u..kahkahkah..

mari sama-sama gila! said...

zakri ckp
mmg gelojoh dia ni