Monday, July 4, 2011

SUASANA DI PAGI HARI

GUA suke memerhatikan keadaan orang,,gua da duduk asrama dari form1 sampai form5 lepas tu masuk matrik dok asrama setahun,,jadi gua memang da dapat analisis da apa perkara yang orang akan selalu buat,,jadi gua nak cerita pasal benda benda yang selalu terjadi kat manusia ni apabila bangun pagi pagi ,,,bangun tengahari ke bangun petang ke tak kesa lah asalkan bangun tido,,

1.SNOOZE ALARM
biasalah manusia mesti set alarm kat phone,,,set alarm kat jam loceng da tak praktikal tok dilakukan di zaman moden,,,kadang kadang manusia ni bangang da set alarm kat phone,,bila bunyi je tekan snooze sbb dorang nak tido lagi lima minit,,manusia kan biasalah ada ego,,kadang kadang alarm phone tu dapat menimbulkan kemarahan sang penidur lalu ditunjukkan tanda protes dengan sepak phone ke baling ke ,,macam bangang,,gua jenis tak suka set alarm kat phone sbb kelas gua start kol 8 dan gua automatik bangun kol 745...gua sempat siap sebab gua bukan perempuan,,,tapi yang gua palat bila membe gua yang set alarm tapi tak bangun,,bajet gila babi set pukul 6 pagi tapi tak bangun walhal gua yang bangun,,,gua dengan rajin nye buat kerja sukarela pergi tutup alarm phone mmbe gua,,pastu dia bangun lambat dia marah fon dia sebab tak bunyi ,,,dia ingat fon dia rosak,,,gua tengok gua diam je

2,TANGAN KAT DALAM SELUAR
benda ni gua nampak kat laki je,,perempuan gua belum tahu lagi,,,ada sapa sapa volunteer nak bagi gua buat ujikaji pemerhatian kelakuan remaja perempuan apabila sedang tidur dan bangun tidur?ada tak?bagitaw je gua.
gua dari zaman sekolah gua tengok pagi pagi kadang kadang mmbe gua tangan kat dalam seluar,,mungkin selepas bermimpi bermain pingpong dengan adik mia sara membuatkan zakar mengalami ereksi dan berlaku ejakulasi..lalu pagi pagi dorang check basah ke tak seluar dalam,,atau pon nak check ada kah burung mereka da terlepas terbang,,,mungkin juga nak check sebab sebelum dorang tidur dorang doa agar apabila bangun barang 5 inci jadi 18 inci,,(bangang),,

3.CHECK HANDPHONE
ni jenis budak yang bercinta selalunya,,jenis yang buat supersaver sampai 3-4 kali,,tanya makan apa,,harini kunyah brape kali,,makan brape kali suap,,kuah amek brape sudu,,,nasi amek brape senduk,,basuh pinggan sabun brape kali picit,,,minum air apa,,brape gelas minum air,,brape teguk minum air,,,bole la supersaver 3-4 kali setiap hari kalau soalan macam tu punye detail,,,tak cukup dengan tu,,,lepas tu maen mesej,,mesej mesej tertidor,,bangun pagi check fon tgk pakwe/awek merajuk sebab tido tak cakap tibe tibe hilang pastu tak wish goodnite,,,gua ada membe yang tak lah hensem sangat dan tak lah buruk sangat,,,tapi awek ramai,,orang cakap dia ada saka kat perut,,,dia ni kelebihan dia ialah,,kalau tengah call dia bole tertidor,,benda ni terjadi kat depan mata gua,,dia tengah borak ngan sorang awek tu lepas tu dia diam,,,gua tengok tangan pegang fon tapi da tidor,,gua amek fon tu gua layan awek dia haha,,,lagi satu kelebihan dia time tengah mesej bole tidur,,,dia tengah baring telentang pastu tengah text awek dia,,,pastu gua tgk perlahan lahan tangan dia mula rebah gua kejut dia,,dia yang baru dikejut tu tros menaip semula mesej tu pastu tidur balek tak sempat tekan send,,,gua kejut lagi dia taep lagi pastu tekan send...masalahnye apa yang di taep tu tak melewe langsung,,sume betol dengan apa yang dia tengah bual dengan awek dia,,haha,,,nama mamat ni gua taknak bagitau

4.TERCARI CARI
ha ni ialah spesies manusia yang tidur ganas selalunya,,gua tidur ganas sampai membe gua cakap gua bukan tidur tapi gua sedang mendaki bukit,,,tasmiah dengan najwa pulak cakap gua time tidur macam orang 110 meter lari berpagar,,,orang tidur ganas ni ialah orang yang memiliki kebolehan bertarung,,antara yang tidur ganas,,syafiq aziz (gua tak tahu dia ni power ke tak bertarung),,tony jaa,,brock lesner dengan undertaker,,gua tak tipu ni makcik wiki cakap,,,jadi bagi orang yang tido ganas ni bile bangun dia akan tercari cari contohnye selimut dia,,,bantal busuk dia,,handphone yang dia sepak,,,baju dia ,,,katil dia  (ok tak kelakar but i`m trying),.,,tapi setakat ni gua tak pernah tengok orang cari seluar yang dia pakai ar,,,,ganas betol kalau tidor pon elok elok berseluar jeans,dalam pakai boxer,,dalam boxer pakai spender,,pagi pagi bogel tros,,memang dahsyat orang macam ni,,

5,TERGESA GESA
ha ni kalau golongan yang bangun lambat dan amek masa yang lama tok mandi,,,kalau gua da bangun lambat gila babi,,gua tak mandi,,gua tros pegi kuliah yang penting pakai deoderen rexona for men,,,benda ni selalu jadi kat orang yang gelepor,,gelepor tu adik gelabah,,,time bangun tros macam serabut gila babi dia pegi tandas pastu patah balek amek tuala,,,pastu patah balik amek berus gigi,,patah balek amek ubat gigi,,,amek sabun amek shampoo amek conditioner,,pastu patah balik sebab salah amek tuala,,pastu patah balik sebab lupa tanggal baju dan seluar,,haha,,gua terkadang kesian dengan golongan macam ni,,tengok gua,,ada lagi lima  minit nak gi kelas,,gua dengan rilek nye bukak baju bukak seluar pakai baju kuliah semua,,,pegi tandas basuh muka,,bila orang tanya gua dah mandi belum,,jawapan biasa gua,,gua bangun pagi sangat tadi pastu gua tros mandi dan lepas mandi gua ngantok so gua tidur jap tadi,,dah,,simple,,tapi roomate gua da tahu trick gua,,jadi kadang kadang gua jujur je cakap gua tak mandi lagi,,,k fain gua lu nak cakap gua pengotor tapi rilek lah,,,amoi amoi comel kaki putih muke cute kat mall tu bukan mandi,,hehe

dah tu je kbai salam

p/s,,takde

8 comments:

mari sama-sama gila! said...

Harun bersuara
siapa yang bermain mesej sambil terlelap tu

mari sama-sama gila! said...

sapa yang kau rasa ada saka kat perut

mari sama-sama gila! said...

mucuk!haha

Ida Rahman said...

hahaha. good good! kelakar :D

mari sama-sama gila! said...

Harun bersuara
bontek ketam sidik rabon mucuk...

tam said...

woi,,kimak btol korg nie..cibai!

mari sama-sama gila! said...

Harun bersuara
maapkan kanda ya kanda memang celupar orangnya...

Azri Fathurrahman said...

hahahaha ,,