Saturday, July 9, 2011

PEMIKIRAN KOLOT

malam ni gua up 3 entry sekaligus sebab masa tengah ada idea jangan disia siakan ye dak,..gua nak cerita satu pemikiran kolot masyarakat kita tentang music yang seseorang itu minati,,,,please lah jangan suka judge orang berdasarkan music yang seseorang itu minat,,,

1.METAL/HARDCORE/PUNK/ROCK KERAS DAN CABANG CABANG NYE
gua in to this type of music,,selalu orang pikir dengan orang yang minat nye terhadap music ni
  • tak sembahyang / sesat
  • minum darah kambing
  • masuk neraka
  • kaki rebel
  • belajar tak pandai
  • kaki buat masalah disiplin
  • sembah setan
2 .RAP DANCE TECHNO HIP HOP 
  • kaki clubbing
  • kaki minum
  • seks bebas 
  • ecstasy pil kuda heroin addicts
  • belajar biasa biasa
  • kaki kuar malam
3.MOZART JAZZ BALLAD
  • kaya
  • pakaian smart
  • golongan berpelajaran
  • romantik
  • tinggi hensem
  • ada kereta sport
4.REGGAE
  • dreadlock
  • busuk tak mandi
  • ganja bong paipon dapor batang betik
  • selekeh
  • hidup berpeleseran
5.KPOP
  • gay
  • rambut tepek
  • jiwang
  • kuat nangis
  • selua skinny 
6.NASYID
  • alim
  • serban jubah
  • bole buat menantu
  • ilmu agama penuh di dada
  • solat tak tinggal
  • tak buat dosa
  • bole nasihat orang
  • bole jatuhkan hukum
  • hapal quran
  • semua benda yang datang dari barat ialah haram!
please stop benda sial ni,,gua dengar lagu metal tapi gua tak kapir bero,gua tak ganas,,gua jiwang jugak kadang kadang,,macam lu orang judge orang naek moto tu mat rempit yang buat onar,,nyusahkan orang,,mencuri,,tolong da buat narrow minded tu,,gua mat moto tapi gua tak buat benda sial,,gua ada akal pikir mana jahat mana burukk,,,jadi orang kene banyak berfikir,,

4 comments:

Ida Rahman said...

haha. nice nice . part kpop tu klaka

mari sama-sama gila! said...

eeeeeeee kau neh knape ha??

mari sama-sama gila! said...

hekhok!
sapa yang komen atas gua nih
zakri

acadbobo said...

yang ni ak nak like..