Tuesday, June 28, 2011

ANNOYING 1

assalamualaikum good girl and boys

kenapa semenjak dua menjak nama asek aku je post
bace post sebelum ni haa awang trasher cakap bz kau tahu bz
awang trasher,abang din ringgo dengan harun misfits
dorang semua tengah study third sem diploma
jadi dorang buzy lah
apa ? aku tak blaja ?
ye aku tak blaja aku baru habis program matrikulasi dengan pointer yang cukup menghampakan aku berharap la dapat sambung nanti bulan 9,,skang akhir bulan 6,,ada masa yang lama lagi,,jadi untuk menghilangkan bosan aku akan sentiasaa come out dengan post post baru,,,
apa ? tak kerja ?
ye aku tak kerja aku malas malas malas malas malas,,,dan aku tak ada wishlist benda yang aku nak so tak perlu lah kot,,aku menganggur aja di rumah,,makan tido on9,,,

jadi untuk mengisi ruang kebosanan aku suka blogwalking,,ada beberapa blog yang aku mesti kunjung,,theotherkhairul,,cursingmalay,,lensarosak,,blogserius,,obefiend,,tehtarikgelasbesar,,sarkasis,,terfaktab,,dengan scandx,,,aku malas nak create hyperlink sebab ye la aku kan pemalas,,korang jangan malas sangat nak pegi google type keyword tu sial btol aku malas korang pon nak malas,,

dorang tu semua dewa berblogging idea idea dorang semua best gila babi,,,lepas tu aku akan ke blog blog member member,,blog orang tak kenal dan coolblog,,ok tak kelakar aku tau,,aku start blogging masa tu tahun 2009 tak silap,,blog aku da terbengkalai sebab aku pemalas,,jadi dari dulu lagi aku suke bace blog blog orang,,tapi ada bnda yang membuatkan kalau aku bukak certain blog tu aku jadi tak minat langsung dan tros tutup,,,mampos lah kalau pemilik blog tu lawa and cute skali pon,,jadi aku akan listkan bnda yang amat dibenci oleh aku,,,

1,LAGU
blog yang ada lagu ni sangaaatttt annoying,,slalu bila aku bukak je laptop ni,,,aku da jampi serapah supaya tanpa disuruh itunes akan dibuka dan akan berputar putar lagunye,,lagu lagu yang ada bukanlah bertajuk `pusara di lebuhraya mkve`,,`cinta hatiku dirampas orang ketiga`,`cinta kita terhalang oleh faktor usia`,,`aku mencintaimu tetapi ibu bapamu tidak merestui cinta kita`,bukan bukan,,,semua lagu yang berunsurkan besi dan keras ,,,jadi kalau aku bukak blog kadang kadang ada yang letak lagu bukan bukan,,,sangat tak selesa,,selalu aku akan cepat cepat scroll cari mana player kat blog tu dan tekan pause,,itu ok lagi,kalau ada yang sorok kat celah celah kecik nak mampos da la susah nak cari,,,itu aku bole pertimbangkan lagi,,,ni kalau letak gadget yang lagu dia tak bole pause,,memang haram jadah tros tutup blog dia,,kalau isi dia best macam mana pon tapi ada benda tu aku tros tak minat,,,mungkin niat dorang baek nak menghiburkan pengunjung tapi atleast letak la kat tempat yang senang dicari dan bole dipause,,sebab akan ada orang yang tak suka,,

2.BLOG BERAT
blog berat pon sangat melecehkan,,kadang kadang nak view blog ni,,aku sempat turun bawah masak megi,,makan megi,,pegi amek adik aku balek sekolah,,pegi anta kakak aku gi keje,,balek cuci kereta,,kemas rumah,,then naek bilik tengok tak habes loading lagi memang sial lah,,,blog blog ni slalunye blog perempuan,,perempuan kan nilai kesenian dia tinggi,,so dia letaklah pelbagai jenis glitter glitter,,lepas tu pointer mesti lah nak cute gila babi,,,kalau yang cute,,template mestilah gamba dia yang beresolusi tinggi,,lepas tu kat tepi mestilah gamba gamba geng geng dia,,gamba setiap budak kelas praktikum kuliah dia,,gila apa sial,,lepas tu kadang kadang ada iklan iklan merapu,,ingin mengembalikan kehangatan malam pertama,,tips tips menjadi lelaki sebenar,,kecilkan size pinggang anda,,please lah buang benda benda tak penting eh,,

3.SENI SANGAT
ini pulak blogger dia mesti ada phd dalam artistic art or what so ever bullshit,,contoh pemilihan warna background dan tulisan,,please lah be simple,,,blog ni oke oke lah background gamba trivium pastu tulisan putih,,contra kan mudah dibaca,,ni tak,,dorang nak tunjuk ke phd an dorang,,background kaler cyan no7,,tulisan magenta purple,,border violet pinkish turqoise,,kan susah nak bace,,kalau korang susah nak faham contoh macam ni lah,,,background kaler oren tulisan kaler kuning,,bole bace?haram jadah,,,lepas tu tulisan taknak lah pakai arial ke comic san ms ke times new roman,,dorang pikir tak de seni,,tulisan nak pelik pelik ,,,kalau bole nak sambung sambung,,ataupon jenis tulisan romanish style yang j dengan g susah nak beza,,takpon gune symbol tros baru lah berseni dorang ingat,picasso pon kalau hidup dia rasa geli nak jengah tahu?

4.BLOG DIARY
ini jadi no 4 sebab ada blog diary ni best,,ada pengajaran,,ada nasihat,,kalau yang x best,,post nye pendek pendek gila babi,,,hari ni my baby tak text i dia bizi kelas sampai malam,,and i sakit perot tak ada siapa nak ngadu,,mujur ada skandal i no tigabelas tbe tbe text i ajak clubbing,,i pegi lah tapi jantan semua sial nak dara i je,,tapi i tak kesa i tak ada dara,,oke reader do follow me i follow u back,,tata,,
macam bodoh,,harini cerita makan cekodok kat alexandria cafe,,esok cerita yang hubby dia reply text lambat 14 nano second lepas tu merajuk sebab ingat hubby dia tengah text perempuan lain,,,mencik mencik mencik tahu blog macam ni,,

5,BERNIAGA
ini memang aku tutup teros,,nak nak blog mlm,,skor a lah,,apa jadah,,aku tros tutup dan tak minat,,mlm ni semua spesen je ayat dia,,anda kesempitan wang,,saya duduk rumah sehari bole dapat rm3000,,alhamdulillah berkat usaha saya dapatlah saya hantar anak saya ke sekolah swasta dan belikan barang kemas isteri saya dan memiliki bmw 5 series,,untuk info pm me atau emelkan kepada sayapenipuklepetduitanda@jubure,com  haha,,,aku tak percaya mlm fullstop,,lepas tu kalau ada blog blog jual tudung,,cara pakai tudung,,jual mekap,,jual spender,,aku tak buka ,,yelah aku laki kan buat apa nak usha cara pakai tudung,,bodoh apa hehe,,

aku rasa tu je kot,,haha kalau ada yang tak puas hati aku mintak maaf,,citarasa masing masing,,mungkin ada yang tak suka bace isi blog ni ,,mungkin ada yang rasa aku kerek ke bajet bagus ke,,mungkin ada yang suka blog ni (eh ada ke),,sekali lagi aku mintak maap tapi dah tu pendirian aku nak buat macam mana kan,,ok babai assalamualaikum

lagi satu,,aku namakan entry ni annoying 1 sebab akan ada segmen segmen (cheh segmen) akan datang berkaitan perkara annoying jugak ehehekehehekehekekehekkeheheekkehe,,

p/s,,aku da nak breakup dgn my lisa suribunnyhunny sebab kantol aku ada simpan gamba membe aku,,tu lah pompuan cepat jeles,,nak tengok tak gambanye,,nahhhh saksikaaannnnn


hikhik

No comments: