Sunday, June 19, 2011

penyakit

arini saya selsema
hidung saya kuar air kaler putih
tak henti henti
saya lap pakai tisu
tapiiiiiii
air tu kuar lagi
pastu saya
bersin bersin
setiap kali saya bersin nnt
air putih tu
keluar juga
saya pegi tandas tengok
cermin
hidung saya
MERAH
saya rasa hidup macam tak kene je
pastu saya turun bawah
buat segeles
horlick
cedaaappppp
pastu babyzakri text me
dia suro i makan ubat
so sweet he`s so caring
i pon makan la makan la ubat semeseme
euwhhhh pahit sangat!
dari kecik tak suka makan ubat
rasa payah nak telan ubat
huwaaaaaaaaaaaa
saya pon naek bilik saya
tros bukak lagu dari artist feveret saya

michelle branch 
super duper cute isnt she?
saya suka lagu goodbye to you,,,
awak?
haha rasa mcm lega sikit semeseme saya 
ok lah saya feel dizzy lah 
effect ubat semeseme tu kot
babai



p/s;my lisa suribunnyhunny punya diary,,,cian dia!

No comments: