Thursday, June 30, 2011

SUKAN

malam semalam pukul 3 pagi gua lapar gila...jadi sebagai orang bujang yang hidup berdikari yang tinggal sebumbung dengan keluarganya,,gua rasa gua kne buat sesuatu agar dapat hilangkan kelaparan,,kebetulan abang din ringgo update pasal cendol,,gua ingat nak try tapi apa kejadah makan cendol 3 pagi,,buang tabiat?eh maafkan saya tersilah taep,,buang tebiat?aku menjenguk ke dalam periuk nasi ada nasi lebih kurang sepinggan ok lah ni,,lalu dibuka peti ais aku nampak ada ikan selar,ayam setengah ekor,,rasa macam nak masak asam pedas ikan dan ayam masak lemak cili api,,

aku terduduk memikirkan sama ada mahu masak asam pedas atau masak lemak cili api lalu aku buat keputusan untuk menggoreng telor saje,,ini kerana aku sedar bahawa aku tidak mempunyai kebolehan memasak selain dari menggoreng telor,,lalu sebiji telor dipecahkan lalu digoreng di kuali yang panas,, lalu diletakkan telor goreng di atas sepinggan nasi putih dan terjadilah satu seni makanan yang maha hebat buatan aku,dituangkan kicap masin diatasnye bagi penambah selera

aku melihat jam sudah menunjukkan waktu 330,,menggoreng telor mengambil masa selama setengah jam di tangan yang pakar,,,seperti yang sudah diketahui aku suka bersantap sambil menonton televisyen,,pada jam 330 pagi tidak ada rancangan yang menarik perhatian sang aku,,lalu aku mengambil keputusan untuk menonton sukan sambil makan,,

sukan yang diketengahkan pada waktu itu ialah sukan gimnastik,,memang menjadi penambah selera lah,,jadi dengan secara tiba tiba ada suara berbisik berkata apa lah andaiannye aku buat entri pasal pemakaian sukan,,,ya pemakaian sukan yang sangatlah bangang,,,

first apa yang aku nampak adalah kenapa pemakaian bagi perempuan adalah superb seksi sial,,,contoh pertama ialahhhhhhhhhhhh


sukan pertama ialah tenis,,,laki tu nama dia roger federer yang perempuan aku tak tau,,laki tu elok je pakai kemeja t yang bersaiz besar,,dan berselua pendek,,hatta yang perempuan baju tah sumpah sedikit kainnye,,apakah motif ini,,untuk penyejukan badankah mungkin?tahukah engkorang?laki simpan lagi byk air dari perempuan,,jadi apabila bersukan,,badan haruslah memaintainkan suhu badan dengan cara mengeluarkan air yang ada didalam badan..jadi laki akan lebih banyak berpeluh dari perempuan tapi kenapa perempuan pemakaian nye lebih open air?kau tgk perempuan tu nak tesembol dah buah dadanye,,kalau dari side belakang konfirm nampak pungkoknye,,mungkin sebab nak tarik penonton menonton sukan mungkin,,,itu je lah aku nak huraikan pasal tennis,,next is



siapa tak kenal dengan usain bolt pelari terpantas dunia memiliki susuk tubuh tinggi lampai ini,,,dan lihat perbandingan dengan perempuan,,perempuan mempunyai pakaian yang sedikit daripada sang lelaki,,mana mana pembaca yang ada ilmu tentang sukan boleh bagi penjelasan tak>?tapi sumpah bile tgk runner perempuan aku tak merasai inzal walau sedikit pon!hehehehehe,,tapi kalau perempuan tengok usain bolt ni da terkepit kepit kot,,,hehee!


bukan main seksi lagi ye perempuan tu,,nampak camel toe lagi,,tak tau apakah cameltoe?sila taep cameltoe dan highlitekan pastu right click lepas tu pilih search with google..ok?nampak tak pendiskriminasian jantina dalam bab pemakaian sukan,,mengapa yaa?kadang kadang melihat baju laki tu macam baju baby yang boleh didapat di kedai anakku,,

mcm ni haa,,cume bersaiz besa,,ehek ehek ehek,

da la tu je kot aku nak tulis arini,,ok lah babai,,,

aku bingung bingai bebal bebol berselingkuh berdemakas bertidur berngantuk berbosan berbual berdoa ber apa apa lagi lah sejak clash ni hidup mcm bangang!

No comments: